Nej, men på riktigt…?

Drygt tre år höll jag mig borta från den här biten av mitt liv, men så kände jag att det här kunde vara kul att göra igen. Och det hela började med att jag tänkte radera en Spotify spellista, men insåg att länkarna här i bloggen skulle sluta fungera, så jag lade till de enskilda albumen istället. Och så kom jag ihåg att det här var ganska kul, så varför inte ta och försöka ett tag igen. Som vanligt vet jag inte hur mycket jag har att säga som är av någon vikt, men för mig är det inte det som är huvudsyftet.

Mycket har hänt sedan sist, och jag märkte även att det här inte är mitt första försök att göra ett inlägg sen jag slutade skriva här. I Januari 2020 hade jag börjat på ett inlägg för att minnas en legend, en musikalisk inspiration som då hade lämnat oss, nämligen Neil Peart, trummis i mitt absoluta favoritband Rush. Men den gången blev det ingenting av, jag började troligen skriva inlägget och nåt annat kom emellan, så jag glömde bort att jag ens hade börjat. Men nog om det och vidare till saken.

Men…vad är ens saken jag ska vidare till? Förra gången hade jag ingen egentlig röd tråd, det handlade oftast om min vardag, musik, rollspel och lite film och böcker. Vad vill ni läsa om? Jag kan ju köra en Q & A, eller requests.

/H

Lämna en kommentar