Keikka…?

Vi har kanske en keikka på gång med ett av mina coverband. Senast jag trodde att en keikka skulle bli av så blev den inte det, så jag vill inte säga nåt mer riktigt än. Men det är inte bara vi som skulle spela i så fall, och det handlar bara om en halv timme för vår del. Så mycket kan jag säga att vi skulle spela Foo Fighters. Och vi gör det bra! Ingen falsk blygsamhet här inte… 🙂

Det här innebär i vilket fall som helst att jag äntligen skulle ha en bandövning i vårt urstädade garage, som jag fixade till så man ska kunna öva i. Vi har i och för sig övat där med familjen en gång, men det räknar jag inte som en riktig bandövning. Och så har Z och W övat där en hel del, W har de facto övat med två olika band där. Men för mig blir det alltså premiär "på riktigt".

Så fort det blir bekräftat om det blir av eller inte så kommer jag nog att meddela mer om keikkan, var inte oroliga 😉

Ha en riktigt bra måndag, allihopa!

/H

2 tankar om “Keikka…?

Lämna en kommentar